Suvremeno opremljeni apartmani u mirnom predjelu u blizini mora.
Imam samo pohvale za njihovu ljubaznost i uslugu. Tako su nas srdačno dočekali i pomogli nam s našom prtljagom. Apartman je zadivljujući s najljepšim pogledom na more i provodili smo svaku minutu diveći se tom pogledu na more. Čak su nam pomogli kada smo imali problema s našim automobilom. Ako želite stvarno uživati u svom odmoru i imati najbolju uslugu i upoznati najljubaznije domaćine ikada, preporučio bih vam da dođete ovdje jer mi to sigurno hoćemo.
Preporučujem za :Uz oduševljenje na brzini odgovora i na ljubaznosti, do najvećeg razočarenja. Gospođa 10 dana do dolaska u apartman, uz potvrdu rezervacije istog, šalje odgovor na moj upit da se dogovorimo oko termina dolaska točnog u apartman, da mi mora otkazati rezervaciju jer je taj apartman iznajmljen već u četvrtom mjesecu i da je sad provjerila da je došlo do pogreške. Moje pitanje glasi: ako se baviš najmom apartmana, kako ti se može dogoditi ovakva pogreška u komunikaciji i raspoloživosti vlastitog apartmana, s tim da ne javljaš sto se dogodilo nego se čeka zadnjih 10 dana kad se samo treba dogovoriti ulazak u apartman? Nadam se da se moja situacija vise nikad neće dogoditi nikome i da radi istog neće i drugi ostati bez godišnjeg odmora kojeg čekamo cijelu godinu! Termin koji je trebao biti 31.07 do 06.08. Lp
Preporučujem za :Poštovana, žao nam je što ste razočarani našom uslugom. U 30 godina iznajmljivanja nismo se susreli s negativnim komentarom, već samo pohvalama na usluzi i ljubaznosti. Naime, zbog službenih putovanja i greške u evidenciji došlo je do preklapanja termina. Mi smo kad smo uvidjeli grešku Vas upoznali s istom dok bi Vam drugi iznajmljivač možda lagao i rekao da je pukla cijev ili bi Vas naprotiv pustio da dođete na odmor i na licu mjesta uvidite situaciju. Budući da Vam nije naplaćena akontacija pri rezervaciji i niste oštećeni ni u kakvom novčanom smislu i o pogrešci ste obavješteni 10 dana prije (kad možete pronaći još podosta slobodnih apartmana) smatramo da niste oštećeni u tolikoj mjeri koju navodite, jer smo Vam mi iako nismo obavezni pokušavali pronaći smještaj i ponudili smo Vam zamjenski u novom terminu koji se od Vašeg razlikuje za 3 dana, a na koji Vi niste pristali. Pozivate nas kao iznajmljivače na red, a mi ne smijemo spominjati kako su nam već 3 gosta dan prije dolaska otkazali rezervaciju i nismo im naplatili akontaciju jer vjerujemo ljudima na riječ kad bi rekli da je došlo do iznenadnih zdravstvenih situacija i sl. Žao nam je što je do ovoga došlo, ali mi Vas nismo lagali kao što bi možda drugi. Na vrijeme ste obavješteni i uz to smo Vam ponudili zamjensko rješenje koje nismo bili obavezni ponuditi, ali kao ljudi smo Vam htjeli pomoći jer je ipak riječ o pogrešci u evidenciji. Mi Vam i dalje tražimo smještaj u tom terminu i ako ga pronađemo bit ćete pravovremeno obavješteni iako smo Vam već jedno rješenje ponudili. Lp